Zapisz się do newslettera żeby być na bieżąco z naszą ofertą.
Konferencje
Velvet*** Hotel & Restaurant to wyjątkowe miejsce do zorganizowania konferencji. Doskonała lokalizacja Hotelu ( znajduje się w bliskim sąsiedztwie Ratusza, starówki i galerii handlowych) oraz nowoczesne centrum noclegowo-restauracyjne tworzy z Hotelu Velvet*** idealne miejsce dla Państwa konferencji.
Do Państwa dyspozycji oddajemy trzy sale konferencyjno-bankietowe. Każda z nich wyposażona jest system nagłośnieniowy, projektor multimedialny, ekran i bezprzewodowy Internet.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółową ofertą.
Wyposażenie sal konferencyjnych:
-
rzutnik multimedialny
-
ekran sterowany elektrycznie
-
flipchart / tablica magnetyczna
-
nagłośnienie ogólne i dwa mikrofony bezprzewodowe
-
odtwarzacz DVD, CD
-
podłączenie do Internetu - sieć WLAN oraz Wi-Fi
-
elektrycznie sterowane rolety i oświetlenie
Rezerwacja sal: marketing@hotelvelvet.pl, tel. 506-63-17-55




